Tåsingeskolen vægter systemisk og cirkelformet tænkning. Det vil sige, at vi ser eleverne som hele mennesker med styrker og potentialer, som vi understøtter, så de kan udvikle deres kompetencer. Det er kernen i det inkluderende læringsmiljø på Tåsingeskolen.

Tåsingeskolens principper

Princip for varsling af lektier tryk på linket og læs mere.

Princip for elevers adgang til mobiltelefon 170818 tryk på linket og læs mere.

Princip for skemalægning tryk på linket og læs mere.

Princip for mad og kost tryk på linket og læs mere.

Princip for skolerejser tryk på linket og læs mere.

Princip for skole-hjem-samarbejde på Tåsingeskolen tryk på linket og læs mere.

Principper for klassedannelse 0. klasse på Tåsingeskolen tryk på linket og læs mere.

Princip for vikarer i Tåsingeskolens almenklasser tryk på linket og læs mere.

Princip for digital dannelse på Tåsingeskolen tryk på linket og læs mere.

Principper for overgange på Tåsingeskolen tryk på linket og læs mere.

Skolebestyrelsens regler og anbefalinger for alkohol på̊ og i tilknytning til Tåsingeskolen tryk på linket og læs mere.